donderdag, 04 juli 2019 / Published in ZuidAfrika

donderdag, 04 juli 2019 / Published in Florida

Facts:
Gereden miles: +/- 1500 miles

De dag van de terugreis naar Nederland. Het ontbijt hebben we genuttigd bij ons hotel en het shoppen van souvenirs vertrokken we richting vliegveld. Heel Miami Beach stond echter muurvast op alle straten die naar de snelweg richting Miami leiden. We hebben uiteindelijk een toeristische route genomen, ook hier was het erg druk zodat we erg laat op Miami Airport aankwamen. Het vliegtuig bleek ook nog eens vertraagd waardoor het al met al toch een lange dag werd. De verdere reis naar Amsterdam verliep prima en vanuit Amsterdam waren we vervolgens ook binnen twee uur in Baak en konden we terug kijken op en wederom geslaagde reis.
gereden miles: +/- 20 miles
weer: zon, +/- 30 graden

donderdag, 04 juli 2019 / Published in Florida

Na een ontbijtje bij de Subway zijn we via de A1A naar het zuiden gereden. Onderweg hebben we in Palm Beach een rondritje langs de enorm dure huizen gemaakt. Verder zuidelijk zijn we door Fort Launderdale gereden. Ook hier weer enorme grote huizen met bij de meeste huizen een aanlegplaats voor een yacht. Het Sawmill outlet center vlakbij Ft Lauderdale is één van de grootste outlet centers van de USA. Hier hebben we dan ook enkele uurtjes rond gelopen en wat
inkopen gedaan. Vervolgens ging de trip verder naar het Dorchester hotel in Miami Beach waar we na te hebben gegeten bij Maxin een heerlijk Grolsch biertje hebben gedronken op het terras.